Dětský den

28.05.2010 22:52

Domluvil jsem se s Adámkem, přemluvil jsem Verunku, pořádně jsem se vyspinkal a vyrazil jsem na své první soutěžní odpoledne. Můj oblíbený Čtyřlístek pořádal akci pro děti nazvanou „Pohádkový les“.

Rychlý a intenzivní déšť nás při příchodu neodradil. Hezky jsme zaplatili vstupné a vydali se chytat ryby, nosit míčky, stříhat hračky, běhat s koníčky, shazovat panáky, prolézat zablácené lanové bludiště … z každé akce jsem si odnesl pěkné razítko a možná, že bych za všechny dohromady něco „vítězného“ obdržel, ale JÍ už se na slavnostní zakončení nechtělo. Ještě že si pro nás přijel ON, aspoň nějaká příjemná změna.

Abych nezapomněl, místo slavnostního zakončení jsme si s kamarády dali společnou véču a závody v běhání, anebo kdo uteče nejdále od rodičů vyhrává!!!

—————

Zpět