Dvojky nahoře

10.02.2010 23:14

Člověku rostou zoubky, až z toho má nudli u nosu a co udělají ONI? Dva dny mne cpou přeslazeným panadolem, že prý je výborný na ty horečky, co mne trápí. No a hned jakmile se mi udělá jen trošku lépe, mi musí den zkazit výletem ke kadeřníkovi. Tuším, že za chvíli začnu mít k nákupnímu centru Chodov averzi. Přeci si nemysleli, že když se nechá ostříhat ON, že šmahem hodím všechny drahoty za hlavu a s úsměvem na rtech si nechám na hlavě vytvořit zbrusu novou kreaci. Já myslím, že v této zóně budeme ještě chvíli vytrvale bojovat. A uvidíme kdo s koho!

Za trest jsem, horečky nemajíc, zůstal aspoň u vytrvalého kašlání. V lepších případech jsem to dotáhl až k blinkání. To je naučí! Jen asi zcela nepochopili, že to byl trest a hned se mnou běželi na vyšetření bříška a jícnu, aby nic nezanedbali. Přitom se vyvíjím (jak jinak) než úplně normálně a hlavně do 18 měsíců prý ještě není celý trávicí systém vyvinut. Tak nevím, co furt vyšilují. Se člověk párkrát nespolečensky ublinkne a ONI v tom hned vidí velblouda. Příště musím vytvořit něco jiného! Snad jsme tím ten neslavný promaroděný začátek února uzavřeli a nebudeme se k tomu vracet. I když kašlík se drží jako klíště, že bych ty kapičky měl vzít na milost???

—————

Zpět