Kde je Honzík???

12.09.2010 16:10

Jak je možné, že se u nás tak dlouho nestavil, Honzík jeden zatrolený. Taková sranda s ním je. Poslechne na slovo (když mi zrovna rozumí). Hraje si se mnou. Dělá blbiny, které jsou někdy snad možná i zakázané… Můžu mu odprezentovat své nové hračky (někdy i ty staré, stejně v tom nemá tak dobrý přehled jako já ;o)), ukázat obrázky v knížce, které už umím pojmenovat. K některým znám i celé příběhy. No, doufám, že jsem ho svou veselou myslí, nadšením a projevovanou radostí/náklonností/přítulností dostatečně motivoval k dalším návštěvám. Ať kouká zase brzy přijet, kluk jeden ušatej. Už se na něj moc těším. Když jsem s ním, tak se totiž dějou věci. Třeba cesta vlakem, nebo první ochutnávka lízátka, které jsem do dneška neznal! Věřili byste tomu??? ONA ne. ON původně taky ne.

—————

Zpět