Moje první vánoce

24.12.2009 00:12

Tak tohle je ten slavný Štědrý večer, o kterém se v posledních dnech tolik mluvilo?!? Pořád jsem nevěděl, co si pod tím mám představit. A on stačil jeden ozdobený stromek, návštěva u sousedů, pár koled, véča a nějaký ten dáreček.

Zaslechl jsem i něco o zlatém prasátku, tak jsem dneska pro sichr moc nejedl a nechal si apetit až na večer na kapra. Místo salátu mi stačily klasické mačkané brambory. Daník se třeba na kapra vybodl a zůstal u výborné vánoční polívčičky. Nicméně s prasátkem to asi bude nějaký výmysl. Pod stromečkem jsem ho nenašel a jinde mne hledat ani nenapadlo. Ostatně jsem chvíli s tím rozbalováním dárků váhal. Jeden nikdy neví, co v těch barevných krabicích najde. Ale nakonec se ta námaha a práce s balícím papírem vyplatila. Tak doufám, že zas za rok!!!

No a takhle to vypadalo, když jsme ONA i já rozbalili hlavní vánoční dary.

 

—————

Zpět