Můj první rok

27.12.2009 22:16

Rok se s rokem sešel a mé bilancování vypadá asi takto:

- přibral jsem lehce přes 6 kilo (podle lékařských záznamů přesně 6,185 kg), což je téměř dvojnásobek původní váhy
- vyrostl o 27 cm, to je zhruba polovina původní délky
- obvod hlavičky se mi zvětšil o 10 cm, čili o necelých 30 %
- z „konfekční“ velikosti 50 jsem se dostal na 80/86
- mám o 4 zuby více
- pokrývka hlavy je bohatší (přestože mi něco už i ustřihli)
- podle NÍ už musím mít zcela obnovené nehty, jak často mi je musí stříhat
- ačkoli jsem s přechodem z plazení na chůzi po čtyřech trošku otálel, chůzi po dvou jsem stihl ještě před výročím
- ačkoli jsem chvíli prokazatelně dokázal říct „ptáček“, „ptáčci“, „včelka“, „krtek“, „co to je?“, „kde je?“ apod., před výročím jsem (zřejmě z úcty k tomu, kdo nás živí) přešel na plynulou japonštinu
- za celý rok jsem ještě neprospal „celou noc“, na závěr jsem se ustálil na průměrné 2-3 přerušení/mlíkové pauzy a docela úspěšně si na noc vynucuji společnost
- mezi nejoblíbenější hračky se jako stálice dostala Cotoon mašinka (ač tu byli i jiní adepti jako třeba kolotoč, řetízek na dudlík, tatrovka apod.)
- přečetl jsem minimálně 10 knih, většinu z nich několikrát (třeba i rychle za sebou)
- zvládl jsem 1 cestu do zahraničí (bylo mi 3,5 měsíce a letěl jsem do JAR)
- zúčastnil jsem se 2 svateb (Penhale, Vránovi)
- byl jsem na 1 dovolené, a to v Jizerských horách
- počet dnů strávených v nemocnici = 0 (pokud nepočítáme ty v porodnici ;o)), zažil jsem pouze 1 vážnější úraz (pád), krom všech těch ostatních, na které došlo při trénování chůze po dvou
- „prochodil“ jsem 2 bačkůrky a 1 botičky, na venek pak jedny Daníkovy zánovní celoroční
- když jím, tak bez cavyků, nemám rád experimenty, zatím jsem se nedostal k pojídání čerstvého ovoce a zeleniny (prostě zatím neumím kousat); jen občas dělám drahoty, většinou v období zoubků

...a takhle dopadlo porovnání mé 1leté maličkosti s oblečení, ve kterém jsem jel z porodnice:

—————

Zpět