Redesign postýlky

31.08.2010 22:19

Bývala to moje postýlka a zůstává mi věrná i nadále. Sice jsem si v poslední době velmi oblíbil házet sebou z jedné strany na druhou tolik, že jsem málem propadl skrz ve formě megahranolek, ale prý že je potřeba tuto zálibu obětovat na úkor další. Několikrát denně jsem totiž chtěl do a následně z postýlky. A prý že se to "miminku" v bříšku nelíbí. Stejně jako moje noční žádosti o asistované znovuusínání.

A tak byly šprušle i části zvyšující čelo i nohy postele nahrazeny prostými deskami a doplněny o ikea-zábranu proti padání či ikea-krokouše proti chladu. Drobné změny a z postýlky je dětská postel pro "velkého kluka".

Vzheldem k tomu, že jsem se procesu změn účastnil a na hladký průběh celé akce osobně dohlížel, nedělal jsem s novou postýlkou žádné drahoty. Prostě jsem se ráno probudil, posadil a prohlásil "Postýlka...není...NOVÁ" a bylo. Takhle snadno se dá přesunout z jedné do druhé a přitom téže postýlky ;o)) Teď bych se třeba mohl zkusit přesunout do JEJICH postele v ložnici, třeba by si toho nikdo ani nevšiml.

—————

Zpět