Odpoledne s Adélkou

25.05.2010 15:10

Tak jsem měl další schůzku s Adélkou. Tentokrát jsme si spolu vyrazili na pískoviště. Bohužel zatím stále pod dozorem dospělých :o(( No aspoň nás v kočárech vytlačily do toho kopce. Na hřišti to možná vypadalo, že si Adélky moc nevšímám, ale měl jsem spoustu práce s tím, abych zkontrolovat, zda se nejedná o nebezpečné prostředí. Zkrátka jsem to musel obhlédnout tuhle a támhle, maskoval jsem jako chůzi s dřeveným panáčkem na tyči. Každopádně se zdá, že toto místo je pro nás bezpečné. Jen co Adélka objeví kouzlo chůze po dvou, provedu ji po celém hřišti.

Pod záminkou výměny plínky (já vím, před slečnou to není úplně ideální strategie) jsem se vnutil ještě na malou svačinku a kontrolu hraček. Všechno proběhlo v pořádku a myslím, že i u nich doma to bude bezpečné místo na schůzky (když Adélky papá dovolí).

No hlavně jsem se nakonec osmělil a na rozloučenou jsem Adélce vlepil pusu. Doufám, že jsem ji tím moc nezaskočil. No uvidíme příště ;o))

—————

Zpět