Šup hlavičku pod vodičku

18.06.2009 00:07

Sousedovic Verunka má ekzém na zadečku. Ne že bych začal koukat holkám pod sukně, to ne!!! To se jen ONA domluvila s mámou Verunky, že za ně dochodíme lekce plavání. Původně jsem si myslel, že budeme mít na přechod do „studené“ vody celé prázdniny a že s tím budu dělat drahoty, ALE… Však ji znáte, zase jsme přijeli pozdě, rychle nás oba nahodila do plavek, šup do sprchy (no toto…to ještě neznám) a v rychlém sledu šup do bazénu. No toto?? Tolik studené vody kolem mne?!? Byl jsem v šoku, a to takovém, že jsem ani nestihl protestovat. Zmohl jsem se pouze na fialové rty, které ONA zřejmě považovala za dekorativní kreaci, kterou jsem se chtěl sladit s plavkami.

No a než jsem se z toho stihl vzpamatovat, byl jsem v bazéně podruhé. Hned následující den. Je pravda, že na první hodině jsem se nezdráhal předvést v nejlepší formě a zvládl jsem – až na jednu výjimku - vše, co ostatní děti. No na druhé hodině to bylo pořád samé „no ten je luxusní“, „to je úžasné“ a než jsem stihl prokouknout tu lest a spadnout z výšin pyšnosti, měl jsem hlavu pod vodičkou ani nevím jak. A nenaděláte nic. Do teď vlastně ani nevím, jestli se mi to líbí nebo ne. Zatím budu považovat za úspěch, že jsem to přežil.

Jinak signalizace fialovými rty se opět neosvědčila, tak jsem přidal ještě třes těla. Trošku víc zbystřila zrak, rozhlédla se po zbývajících dětech v bazénku a začala ignorovat i tento můj „protest proti teplotě vody“. Do příště to budu muset asi lépe prozkoumat. Snad už nebudu tolik v šoku. A taky doufám, že příště se mnou nebude na plavání kamarád Petřík, který mi chtěl hned ze startu ukrást hračky a ještě mi při tom skřípnul prstíky. Asi ještě neví, že takhle si moc kamarádů nenadělá :o((

—————

Zpět