Colours of Ostrava

12.07.2009 01:08

Tak se mi zdá, že začínám trpět na „prazážitky“! To mne zase táhli 4hodinovou trasou na druhý konec republiky a pak přejížděli z místa na místo jak diví a občas lidé okolo mluvili nějak moc nahlas. Možná by se tomu dalo říkat i zpět. Občas. Občas taky kolem nás poskakovala taková vysmátá osůbka…no úplně jak bych to už jednou někdy někde zažil!!! Každopádně nevím, jestli si na to jako mám zvyknout, pro případ, že by se to ještě někdy opakovalo, či nikoli. Štěstí je, že díky tomu jejich „rajzování“ jsem natolik unaven, že usnu i v tomhle rambajzu. Prý ženy, víno, zpěv…že se mi to bude líbit. No uvidíme, uvidíme. Původně jsem měl za to, že zas razíme na zahraniční dovolenou, když se řeklo Colours of Ostrava. Teď už jim na ty jejich fórky neskočím!!!

 

—————

Zpět