Festivalová náladička

08.07.2010 13:49

Loni mi to nějak nevyšlo. Pršelo až praštělo, došlo se do nejbližší restaurace a pak zase zpět do auta. Za to letos…letos sluníčko pěkně svítilo, já si to drandil v kočáru či na motorce po karlovarských uličkách. Užil jsem si procházku po kolonádě, „posezení“ mezi významnými osobnostmi i v chill out baru, něco z festivalové kuchyně a hlavně jsem se pořádně pobavil v místním parku. Stačilo, aby se ON na chvíli zakecal a už jsem se vyráchal v nejbližší kaluži od hlavy až k patě. Svou snahou o zlikvidování stop tohoto mého geniálního činu mne unavil, a to jsem se držel tak dlouho, až do 16-17 hodiny. Znaven a uhoupán cestováním do kopce a z kopce jsem si dal své 3 hodinky a ve 20 hod jsem byl ready na večerní program. Jen ONI nějak ztratili energii a přehlasovali můj plán brzkým odjezdem domů. Tak jsem se držel celou cestu, že si aspoň ještě pohraju s hračkami, ani to mi pak ale moc nedopřáli :( třeba to příští rok bude zase o fous lepší.

Jestli jsem na něco zapomněl, najdete to nejspíš u NICH na webu ;o)

—————

Zpět