Hvězdou na DA´n´DO svatbě

20.06.2009 12:29

Tak mne zase vzali na další svatbu. Natrénoval jsem si to v 5. týdnu, tak proč bych to nezvládl i v půlroce. Ovšem tentokrát po mně vyžadovali i výkon, a to konkrétně veřejné vystoupení. Tak nevím, jestli z toho bude taky sláva, když budu třeba například v 18 letech někde ukazovat tolika lidem pindíka, každopádně tentokrát jsem s tím sklidil slušný obdiv.

Žertovná teta Dominika (všichni si pamatujeme mé „vysmáté video“, jehož je strůjcem) a srandovní strejda Danouš měli za úkol mne přebalit. Štěstí, že jsem jim do plínky neposlal žádné poklady. Zřejmě by to s nimi nedopadlo dobře. No jestli budou takto postupovat i u svých Vráňat, asi bych se na jejich místě raději co nejdříve osamostatnil.

Zbytek dne jsem myslím zvládl docela dobře. Spánkový režim sice trošku trpěl, ale obřad jsem viděl, u strejdy Páji jsem si pohrál a nabral další síly a v tělocvičně se pak lehce vydováděl. Bližší info o průběhu akce si můžete přečíst na JEJICH webu.

 

—————

Zpět