K čemu je polední spaní???

08.10.2010 00:23

Dneska jsem se rozhodl pro totální bojkot. Totální bojkot poledního spaní! Vymyslel jsem to výborně. Vhodnější čas jsem najít ani nemohl. Mé plány nezměnila ani JEJÍ snaha mne dopoledne unavit v ZOO. S Verunkou jsme pak v autě celou cestu zpět dělali kdejaké blbiny, jen abychom neusnuli.

Doma u hraček už vůbec nebylo těžké nabrat druhý dech. Což teprve, když i ON už byl překvapivě doma. Že měl v plánu se sbalit na cestu do Jizerských hor?!?! Náhoda?!?

Každopádně ani v autě, kde ONA už po ztíženém balení a čekání na další cestující totálně ztratila nervy, jsem se nenechal zlomit. Mou snahu být protivný a nevrlý sice poněkud narušila skutečnost, že si s sebou vzal Daník dívko s krtečkem…whatever…pro začátek bude snad stačit, že jsem ustál celou cestu, pobavil se ještě v herně jizerského hotýlku a šel spát až kolem 21 hodiny.

Na poprvé myslím slušný výkon. Asi si to někdy zopáknu. To bude určitě radosti ;o)))

Jó, fotečky a pohled JEJICH očima najdete tradičně u NICH na webu.

—————

Zpět