Moje další (ú)lety

30.04.2010 00:32

A mám to za sebou. Svůj druhý let letadlem. Na poprvé to byl piece of cake, teď napodruhé to byla velká zábava a machrování ;o) Jsem prostě frajer a letištní haly zbožňuju. A tak si nejprve (z nedočkavosti) zkrátím polední spaní a pak to táhnu (a to doslova…chodíc s plínkou v ruce, uklízejíc místní podlahy) v pařížské letištní hale za nikdy nekončící procházky až do 22 hodin. Odpadávám až vteřiny před boardingem. Už jsem ta víčka prostě neudržel :o( Letadlo a catering dvakrát letmo zkontroluju, ale zásadnější kontrolu si nechávám na ráno. Po dobrém spánku to zkontroluju tuhle i támhle, nedobrovolně i na toaletě při přebalování :o( ale suma sumárum to cestování letadlem vůbec není špatné.

Přelety do Kapského města jsem dal úplně v pohodě a návrat do Čech se taky vydařil. To jsem to zase táhl dlouho do noci přímo v letadle, kde jsem s autíčky objel celou naší řadu sedadel, a to hned několikrát za sebou. Se pak není čemu divit, že mne ráno nevzbudí ani světlo, ani vůně snídaně ;o) Spánkový deficit jsem doháněl při letu z Paříže do ČR, jakož i při odchodu z letadla, vyzvedávání zavazadel a přesunu na parkoviště. Oko jsem otevřel až při usazování do autosedačky.

Tak to bychom měli. Kam asi poletíme příště???

—————

Zpět