Moje první líbačka

05.10.2009 23:29

Zatím se dohadují o tom, kdo mne bude poučovat v oblasti sexu, jen tak naoko. Obvykle to končí tím, že prý budu mít instrukce od strejdy Skaláka nebo rovnou od Daníka ;o) Aby pochopili vážnost situace, rozhodl jsem se dnes pro zcela zásadní akci.

Připlazil jsem se před zrcadlo, chvíli jsem se okukoval, jestli je na to vhodný den. To jako jestli jsem pěkně upraven, jestli se sám sobě líbím… no zkrátka jestli by to dneska šlo. A došel jsem k závěru, že ano.

Nejprve jsem zkušeně, s laškovně přivřenými víčky, dýchl na sklo, až se zamlžilo. Můžete to klidně brát jako předehru, zkrátka šlo o to, zahřát si aspoň trošku to velké studené zrcadlo. A pak to přišlo! Má první lekce v líbání!!! Co na tom, že šlo o self-kissing. Hlavně že už to mám za sebou. Zvolil jsem tak zvaný french style a stálo to za to. Snad jsem nezůstal nepochopen a ONI už vědí, že v oblasti sbližování se s (doufejme) opačným pohlavím, není na co čekat a můžou do mne prát teorii i „historky z natáčení“ horem dolem. Třeba formou říkánek, ty já mám vůbec nejvíc nejradši ;o))

—————

Zpět