Na skok v Beskydech

18.05.2009 23:45

Zase mne vzali na dalekou cestu, tentokrát za babičkami a dědečky, tetami a sestřenicemi do Beskyd. Vzhledem k tomu, že se blíží můj první svátek, nebyl to až tak špatný nápad ;o)) Ale všechno to přejíždění a prezentování dovedností rodině i jejím sousedům či známým bylo trošku náročné. A tak jsem si tuhle pořádně zdřímnul za lehkého deště na Ostravici, támhle ve stínku na zahradě pod Ondřejníkem.

U dědy Juchelky jsem si kromě kytiček a stromečků prohlédl pořádně i další atrakci – bazének. Voda byla sice poněkud chladnější, tak jsem si zde zatím raději jen svlažil nožičky, ale možná že za pár měsíců, v parném létě, se do toho pustím po hlavě ;o)) Prostě zatím se tomu nebráním, a proto neprojevuju žádné negativní reakce, které by si někdo mohl špatně vysvětlit.

Abych nezapomněl, zastavila se za mnou taky teta Kateřina s kamarádem/kamarádkou. Zatím je sice ještě v bříšku, ale možná, že příště…příště už konečně budeme vědět, s kým máme tu čest.

Whatever…už jen poukážu na fotečky a komentář tety Janushky ;o))

—————

Zpět