Plavu si ani nevím jak...

11.03.2009 11:34

...dospělí tomu říkaji znak, no já si prostě ležím na zádech ve vodě a někdo mne drží, aby se mi nepotopila hlavička. A občas mi drží taky zadeček. To když už nemám sílu ho držet sám. Ale 3x nebo 4x jsem ho zvládl udržet i bez cizí pomoci. Vám se to zdá možná málo, ale stálo mne to hodně úsilí. A aby o tom nebylo pochyb, dal jsem to následně dostatečně najevo. S NÍ už jsem prostě plavat odmítl. Do příště si to možná rozmyslím, ale na poprvé mi to úplně stačilo s paní lektorkou. Ona měla povoleno mne pak konejšit, když jsem nasadil hysterák při oblíkání. A myslím, že tentokrát se mi velmi povedl. Jelikož jsem si v rezervě nechal dost sil, vydržel jsem minimálně čtvrt hodinky. To jen aby si nemysleli, že se mnou můžou jen tak cvičit jak si zrovna zamanou.

—————

Zpět