Pokračujeme v plavání

20.03.2009 12:31

Dneska jsem měl druhou lekci plavání. Zdvojnásobil jsem dobu pobytu ve vodě a zůstal místo minulých 5 celých 10 minut. (Nekupte to za 450,- Kč.) Aby to nevypadalo, že JIM chci vyhazovat peníze, snažím se pak pláčem prodlužovat proces sušení a oblíkání. Jinak jsem si dal obzvláště záležet a jasně dal všem najevo, že mi ten zadek v té vodě sakra nemají pouštět. Víte jaká je to pak na břišní svaly makačka??? Si to zkuste! A to jsem si - přes veškerou JEJÍ snahu - předtím ani neodříhnul, takže mně to maximálně "vytáčelo". Aspoň do té doby, než jsem se rozhodl to raději napravit. No uvidíme, jak se postavím k další lekci. Ale aby si nemysleli, že to bude v klídku, řval jsem jako tur tentokrát až v herně, kde jsem v tom ruchu a horku opravdu odmítl usnout. Ještě že JÍ pak napadlo mne vložit do korbičky, už jsem ty víčka držel fakt jen tak tak.

—————

Zpět