Pravidla chování na kontrole u lékaře

27.03.2009 21:29

Takže vážení, už jsou mi celé 3 měsíce a tudíž všechno vím a od všeho mám klíče. Proto si dovoluju zde prezentovat základní pravidla chování na kontrole u lékaře. K doktorovi musíte dorazit v nejlepší kondici a čistí jako dětská prdýlka. Tušil jsem, že to ONI s koupáním logisticky nezvládnou a posichroval si to ráno další lekcí plavání. To je základ! Cestou z plavání jsem si schrupnul, abych byl pořádně fit. To taky vřele doporučuju. U lékaře je pak nutno se předvést v tom nejlepším světle. Čili proti obecným pravidlům po probuzení neplačte, neplačte ani u přebalování a v podstatě ze začátku u doktora prostě neplačte vůbec. Až když do vás třeba náhodou píchnou takovou tenkou tyčinkou. To si myslím, že je od nich docela sprostota a důvod, proč s pláčem začít. Jelikož mne i tak ti v bílých pláštích chválili, rozhodl jsem se s brekem rychle přestat (pamatujte: není nutné se vysilovat, když to není efektivní!) ONA se však potom vykecávala a vykecávala a já byl stále nahatý a nahatý (pokud si nevšimla). No a pro případ, že by si ONI opravdu nevšimli, doporučuji se připomenout. Taková várka pokladů do plínky, kterou nemáte, je zaručeně vytrhne z letargie. Škodolibě jsem se zasmál tomu, že se mi podařilo část umístit na JEJÍ tričko. To se pak proces oblékání a příprav k odchodu podstatně zrychlí. Ovšem všeho s mírou. Když zaspeedovala i s krmením, bylo nutné "poznamenat", že zde není spěch na místě, a obohatit JEJÍ záda a tilko (pokakané tričko si zcela nerozumně již sundala) přebytečnou várkou potravy. Sláva!!! Myslím, že v rámci této kontroly jsem vyhrál na celé čáře. A zde statistické údaje:

váha: 5,9 kg

výška: 61 cm

obvod hlavy: 41 cm

spotřeba: 1 jednorázová plínka, 1 látková plínka, 2 přebalovací podložky, 1 JEJÍ tričko, 1 JEJÍ tilko, JEJÍ pravá bota (tou si do té přebytečné várky ještě šlápla ;o))

—————

Zpět