Půlroční výročí

28.06.2009 23:52

Pomalu se přesunuju do druhého půlroku. Dlouho jsem přemýšlel, čím bych to měl ozvláštnit. Pak jsem na to přeci jen přišel. Vždyť jsem zatím ještě neměl žádnou pořádnou nemoc. Kluci i holky v okolí už vesměs všichni něco prodělali.

 

No já si zvolil pátou/šestou dětskou nemoc. Klasický průběh zní 2 dny teploty, 3 dny vyrážka. Na teploty si moc nepotrpím, a tak ONA ze začátku neměla žádné podezření. Až když mne u doktorky rozbalili a ON zjistil, že mám rudá záda samou tečku viz příspěvek u nich na webu. (Vždycky je lepší si to nechat až k doktorce, to je pak větší překvapení.)

 

Zdramatizoval jsem tím trošku JEHO oslavu narozenin, ale je potřeba vyzkoušet „co by pro mne neudělal.“ A jak nemoc nenápadně přišla, tak nakonec i nenápadně odešla. Uvidíme, co si vymyslím na další výročí ;o))

 

—————

Zpět