Š, š, š, hůůůůů!

23.03.2010 22:36

A mám to za sebou! Svůj první výlet vláčkem! Čekal jsem na to docela dlouho, ale stálo to za to. Ještě k tomu jsme zhruba hodinu strávili na nádraží, takže jsem vláčků viděl nepočítaně. Teda když jsem zrovna neběžel s větrem o závod podél tratě.

Jinak myslím, že příště bychom mohli vyrazit jedním z těch větších. Ne že bych měl něco proti mašince a vagónku v jedné „osobě“, to ne. Ale když už existují i lepší kousky, tak proč je taky nezkontrolovat. No a jaké jsou pro a proti cestování vláčkem? Rozhodně je „svačina-time“ ve vlaku lepší a jednodušší než v autě, na druhou stranu se mi ještě nestalo, že bych si z výletu autem přivezl odřenou bradu. Ještě že jsem na tom poli vychytal jedno z mála nepokakaných míst. Náhradní bunda už se JÍ do batohu prostě nevejde, to už od minula (z akce blinkání u 4lístku) vím!

Každopádně se mohou začít hlásit zájemci, kteří se mnou budou chtít jet příště ;o))

Jo a jak vypadal můj itinerář: Čelákovice -> Čelákovice zastávka -> Lázně Toušeň a za půl hodiny na to, to byla (překvapivě) trasa Lázně Toušeň -> Čelákovice zastávka -> Čelákovice ;o))

—————

Zpět