Slovy klasika

16.03.2009 19:40

 

Tak se mi zdá, že Oni nějak moc poslouchali Cimrmana. Poslední dobou se totiž drží hesla „hoďte na něj deku nebo ho zabiju“ a snaží se mne uspávat aplikací pleny přes obličej. Bráním se, ale přeci jen se tímto způsobem poněkud omezí přísun kyslíku, a tak dříve či později v tomto nerovném boji podlehnu a nakonec přeci jen usnu.

Nicméně jsem onehda zase trošku popřemýšlel a zjistil jsem, že ty ručičky, kterými bacám do zvířátek na hrazdičce a které jsou tak lahodné, že se nemohu ubránit jejich neustálemu ožužlávání, je možné použít i na žmoulání zmíněné aplikované pleny a jen co to trošičku více natrénuju, hodlám ji neoblomně strhávat z obličeje pryč. Ale pssstttt! Oni o tom zatím nemají ani tušení.

Jo a malá poznámka na závěr…přeci jen si myslím, že mohu hovořit o štěstí, že si Oni z Cimrmanovy tvorby nevybrali „šup hlavičku pod vodičku“. (Snad jsem to tímto nezakřikl!!!)

—————

Zpět