So cute

22.04.2010 00:56

Co mi Afrika dala a vzala? Dala mi jednu zcela zásadní featurku (rozuměj vychytávku). Rozhodl jsem se tu totiž, zřejmě díky těm velkým zeleným plochám, které jsem měl k dispozici a které jsem musel každý den se vší důstojností obejít a zkontrolovat (minimálně jako hlavní správce, ne-li jako pan majitel/velkostatkář), začít chodit s rukama za zády.

Není to tak úplně těžké, i když udržet rovnováhu je v této pozici trošku těžší a při pádech je to vůbec náročnější, ale stojí to za to. Všichni (a úplně nejvíc černoši) se za mnou díky tomu pořád ohlíželi. Našli se i tací, kteří si to (těsně před mým odjezdem) prostě museli na památku vyfotit. Každopádně byl obdiv ostatních často doprovázen slovy „kjůt, sou kjůt“. Sice nevím, co to přesně znamená, ale docela se mi to líbilo, a tak jsem se rozhodl, že chci, aby i ON a ONA byli „sou kjůt“. Chvíli to trvalo, než pochopili mé záměry (fakt nevím, ale asi bude naučit se mluvit opravdu nevyhnutelné, když JIM tak dlouho trvá, než JIM něco dojde :o((). No nakonec ty ruce za záda přeci jen dali a pochodovali jsme společně vstříc krásnějším zítřkům. Doufám, že JIM to, kam patří ruce, nebudu muset pořád připomínat! Aby nám ta „kjůt“ rodinka dlouho vydržela.

No a co mi Afrika vzala? Vzala mi, bohužel, úžasný žlutý kamion od tety Janičky Čejkovic :o(( Teda spíš jsem ho zapůjčil a on už se nevrátil. Ale bylo to až ke konci, při letu zpět domů, tak to není zas taková krize, protože doma, počítám, nějaké další hračky zůstaly. No a třeba zase někdy nějaký pěkný kamion dostanu…snad…možná...doufám..

—————

Zpět