Svátky vánoční

28.12.2009 23:47

Vánoce mám za sebou a série překvapení tím evidentně nekončí. Hned následující den za mnou přijela teta. Výjimečně to nebyla teta z Afriky, nýbrž teta Janushka z Ostravice.

Díky tomu, že to nebylo z takové dálky a mohla přijet vozem, přivezla s sebou spoustu dárečků, čímž získala plusové body hned na začátku.

Pak na mne šla takticky pomaloučku a hezky od lesa, no a mně nezbylo, než podlehnout jejímu kouzlu a přijmout ji do party „mých oblíbených“.

Zdržela se nějakých 4-5 dní. To byste nevěřili, co se za takovou dobu dá všechno stihnout.

Tak například…

Druhé kolo rozbalování dárků.

Druhý výlet na Staromák (následně na Václavák). Tentokrát jsem si sám vyšlapoval, což bylo úžasné, ale i časově náročné. Přesto jsem cestou stihl zaskočit do Coffee Heaven (potřebovali tam urovnat židličky), do H&M (pro novou mikinu) i do Subway (dospělákům pro večeři). Taky jsem cestou pochytal na chodníku pár barevných světýlek. A na všechno mám důkazy. Foto i video dokumentaci.

Oslavu narozenin. Byla výzdoba, byly balónky, byly čepičky, byly dárečky, byl dortíček, zaskočili i sousedi s dárečky – co víc si člověk může přát?!?! Fotodokumentaci měla tentokrát na starost hlavně teta Janushka.

Roční (garanční) kontrola u doktorky. Jelikož to byla samá pochvala, šel bych snad ještě jednou. Jen to očkování bych si, s dovolením, odpustil. Ale ani to mi nezabránilo v odpoledním výletu do restaurace. Myslím, že na poprvé jsem si, co se společenských pravidel týče, vedl slušně. Však se podívejte na video. Dokonce jsem pak večer našel i sílu na krátký shopping v Palladiu (teda shoppovala teta Janushka, já byl ve zverimexu, na jezdících schodech a chvíli jsem dělal obličeje na zákaznici v SB).

Poslední den jsem stihl ještě s tetou Janushkou zajet na tatrovce k řezníkovi pro chleba a pak už tady po poledním spaní najednou nebyla…co teď?!?! Snad jsem ji ničím neurazil a snad zase někdy brzy dorazí. Vždyť to byly takové pěkné dny.

—————

Zpět