TAM MÁÁÁÁŠŠŠ!!!!!!!!!

29.03.2010 23:41

Kdyby se vám zdálo, že na vás v poslední době nemám moc čas, tak to možná nebude jen dojem. Mám teď spoustu práce.

Tak kupříkladu vylepšuju své taneční kreace. Přeci jen se mi to bude při kariéře rockového zpěváka hodit. Zatím sice tančím na tu melodii ukrytou na klavírku pod tlačítkem kačeny, jak jsem vám o ní psal, ale na něčem se člověk učit musí, že. Jó, docela mi přitom pomáhá, když mám něco v plínce. Vypadá to o dost víc autentičněji.

Taky provádím výběrové řízení a rozhoduju, která z hraček se mnou poletí na dalekou cestu do Johannesburgu a jeho "vzdáleného" okolí (Kapské město je opravdu dost daleko na to, abych napsal do "blízkého" okolí).

Dále provozuju domácí lekce cizího jazyka. Vzhledem k plánované dovolené přecházím z "rodné" Japonštiny na řeč křováků. Projevuje se to častým použáváním písmen "h", "chchchch", "kkkk....T". No však to znáte.

A k tomu všemu mám na starosti dozor nad panem Lvíčkem, Žabákem a Opicí. Tihle chlapíci se pořád někde ztrácí. A já mám za úkol, kdykoli je všechny naženu do koupelny na okraj vany, důrazně na ně ukázat (natánout ruku s vystrčeným ukazovákem, shrbit záda, vystrčit hlavu a zadek, každý jiným směrem ;o)) a zahlásit "TAM MÁÁÁÁŠŠŠ!!!!!!!!!"

—————

Zpět