Těch vláčků se nevzdám! (MňMňMň)

12.06.2010 23:05

Jsem celkem pohodář, a tak jsem přistoupil na tu JEJÍ hru, že cizí hračky si domů neodnášíme, necháváme je tam, kde jsme je našli, s tím, že je tam PŘÍŠTĚ (tento termín bychom si, tuším, asi měli lépe definovat, ať máme jasno) zase najdeme.

Ano, jsem celkem pohodář, ale pokud se jedná o vláčky, neznám bratra. I s Daníkem o ně svádím kruté boje. Tak si myslím, že už to po zkušenostech z mateřského centra mohli pochopit. Proč mne teda berou na nákupy do obchoďáku, kde jsou vláčky „na každém rohu“. V hračkářství (řeknu vám, dělit se s ostatními dětmi není žádná zábava :o((), v prodejně s obuví. Se divím, že nebyli taky v regálu se zeleninou. Každopádně nákupem zvučné a samostatně jezdící mašinky se věc nevyřeší. To ne. Pěkně hybaj na aukro, ať už mám doma nějakou slušnou sestavu!

—————

Zpět