Už umíte znakovou řeč?

06.03.2009 20:35

Jsem doma teprve chvíli a On už si jede na služební cestu. Sice jenom 2denní, ale i tak. To si vážně myslí, že jsem schopný přežít noc jenom s Ní?? No ale když už, tak Mu předvedeme, čeho jsme schopni. A tak jsme s Ní nacvičili několik slovíček i s převodem do znakové řeči. Kdo to ještě neví, tak kravička dělá bů, a to vyjádříte pohlazením ukazováčkem po levém a následně i pravém líčku. Kuřátko zase pípípípípí, to si musíte několikrát poklepat na bradičku. No a prasátko dělá chro chro chro, to mě Ona vždycky polechtá na bříšku. Abychom v tom měli úplně jasno, nalepila zmíněná zvířátka nad přebalovací pult. Kdybyste to viděli, taky byste se přitom smáli na celé kolo jako já. Po předváděčce jsem se rozhodl své akrobatické číslo ještě vylepšit a včera ráno jsem při bacání chytil myšku za ocas a pak ješt za nohu. To jsem docela solidně zamachroval! Co Je ale dokonale vyvádí z míry je nejnovější kousek - cucání levé ručičky. S tím počítám chvíli vydržím ;o))

—————

Zpět