Vykrmování zahájeno!

02.07.2009 23:41

Tak se mi zdá, že ONA začíná být trošku nesvá z našeho stylu „kojení na vyžádání“. Fakt nevím, co se JÍ pořád nezdá. Že si občas přes den jenom pocucnu a že to pak v noci (nejlépe hodně nad ránem) doháním? Já nevím, že z toho musí hned dělat takové dráma. AŽ takové, že mne donutili zajít do ordinace na kontrolní vážení. Slyšel jsem, jak se bavila s tetou Veronikou o tom, jak se v podobné situaci před 10 měsíci zachoval Daník, a tak i já jsem tam po 3hodinové hladovce hodil přírůstek jen 40 gramů. Tím bylo rozhodnuto o zahájení podávání příkrmů.

Ať si ale nemyslí, že JI budu jíst všechno, na co si vzpomene. Mrkvičku jsem ještě ochoten sníst, ale s brokolicí a bramborem hodlám dělat aspoň ze začátku drahoty. Jen na tu kaši mne asi utáhne vždycky :o(( To bude zřejmě má Achillova pata.

Ještě že jsem na tom trhnul tu novou „stolovací“ židličku. I když mne to teda stálo pěkné nervy. V tom vedru mne vláčela až na Černý most přes 3 dětské obchody, abychom v posledním zakoupili tu, co měli už dlouho vybranou na internetu. A pak mne ani nenakojí. Kdybych se na dálnici řádně nepřipomněl…škoda mluvit…Snad je ta židlička dost drahá, aby mé případné sabotování bylo dostatečně efektní. No uvidíme!

A takhle to u nás vypadalo na poprvé:

Takhle pak v mé nové židličce: 

—————

Zpět